![hr use case image](/_next/image/?url=http%3A%2F%2Flocalhost%3A1338%2Fuploads%2FSales_Hero_0bbe97fef4.png&w=3840&q=100)
გაგიმარტივებს სრულ პროცესს
მარტივად გაგზავნე
ყოველდღიურად გაყიდვების გუნდს უამრავ დოკუმენტთან, ინვოისთან თუ კონტრაქტთან აქვს შეხება. Signify-ის შაბლონები კი რუტინული პროცესების გამარტივებაში გეხმარება. მათი გამოყენებით დოკუმენტების გაგზავნა სულ რამოდენიმე კლიკშია შესაძლებელი.
![feature-image](/_next/image/?url=http%3A%2F%2Flocalhost%3A1338%2Fuploads%2Fsales_0_f5399453b1.png&w=1080&q=100)
თვალი ადევნე დოკუმენტის სტატუსს
დაივიწყე კლიენტებთან ჩამორეკვა და გაგზავნილი დოკუმენტის სტატუსის მარჩიელობა. Signify-ის დეშბორდზე ზუსტად დაინახავ ვინ მიიღო, გახსნა და მოაწერა ხელი საბუთებს და ვისთანაა გაჭედილი პროცესი.
![feature-image](/_next/image/?url=http%3A%2F%2Flocalhost%3A1338%2Fuploads%2FSales_Track_Documents_2b4de07277.png&w=3840&q=100)
პროცესის სრული ავტომატიზაცია
მიუთითე დოკუმენტის მიმღებებთან გაგზავნის თანმიმდევრობა, აირჩიე მათი როლები (ხელმომწერი, დამდასტურებელი, ...), დააყენე ავტომატური შეხსენებები და რაც მთავარია, შეინახე მთლიანი პროცესი შაბლონად ხშირად განმეორებადი დოკუმენტებისთვის.
![feature-image](/_next/image/?url=http%3A%2F%2Flocalhost%3A1338%2Fuploads%2FSales_Automate_routine_1abf3e0877.png&w=1920&q=100)
შენი ბრენდირება
მომხმარებელთან გაგზავნილი დოკუმენტიც ბრენდის შეხების წერტილია. ამიტომ, მოირგე დიზაინი, შეცვალე ფერები, ჩასვი ლოგო და გაიმეორე შენი ბრენდის სტილი Signify-ზეც.
![feature-image](/_next/image/?url=http%3A%2F%2Flocalhost%3A1338%2Fuploads%2FSales_Branding_34a9cd4b55.png&w=1920&q=100)
ხელმოწერა მარტივია
შენი მომხმარებლები დოკუმენტის ნახვას ნებისმიერი ადგილიდან შეძლებენ, იქნება ეს სახლი, ოფისი თუ სხვა. ხელის მოწერა შესაძლებელია, როგორც დესკტოპ, ისე მობილური მოწყობილობიდან, თანაც რეგისტრაციის გარეშე.
![feature-image](/_next/image/?url=http%3A%2F%2Flocalhost%3A1338%2Fuploads%2Fsales_4_dc29981cb7.png&w=640&q=100)